Balaguer ha celebrat aquest dissabte la NIT DEL COMERÇ al Centre Històric, una festa que també ha coincidit novament amb la Cursa del Foc que arribava a la 9a edició
En categoria masculina el guanyador ha estat Aleix Sierra i categoria femenina la guanyadora ha estat Noemi Aumedes
Aquest dissabte ha tingut lloc a Balaguer la NIT DEL COMERÇ al Centre Històric conjuntament amb la celebració de la Cursa del Foc, unes activitats organitzades per l'Associació de Comerciants del Centre Històric i l'Àrea d'Esports de la Paeria de Balaguer
Des de l'Associació de Comerciants Cristina Bonet ha parlat d'una nit en la que el comerç del Centre Històric ha pogut mostrar tota la seva amplia oferta . Aquesta iniciativa comercial neix com una festa d'estiu que dona el tret de sortida a aquesta nova estació i on més de 30 establiments obren les seves portes fins a la matinada per tal d'oferir els seus productes amb descomptes i promocions , a més de diferents activitats per gaudir d'una nit d'estiu, on la moda, la gastronomia, el ball són els autèntics motors.
Un anys més han participat diferents grups de la ciutat com la casa urbana i el club de Gimnàstica Rítmica. També s'han instal·lat inflables, a més d'espectacles itinerants, una xocolatada i dj's.
El paer en cap de Balaguer, Jordi Ignasi Vidal, ha parlat d'una gran oferta comercial, i que ''cal tornar a la presencialitat de la gent en tots els camps''.
Coincidint amb la Nit del Comerç al Centre Històric s'ha celebrat aquest dissabte a Balaguer la Cursa del Foc que arribava a la seva 9a edició. Una activitat que esta adherida al pla de salut i esport que porta a terme l´Àrea d'Esports de la Paeria de Balaguer, dins de les activitats d'estiu a la ciutat.
Des de l'Àrea d'Esports Albert Marvà ha explicat que la cursa ha arribat als 200 participants, el límit que s'havia marcat des de l'organització. Aquesta comptava amb un únic circuit urbà de 5km, que s'ha pogut fer corrent i caminant, tot recorrent les principals artèries vials del casc antic de Balaguer, que s'havia de cobrir amb un màxim de 45 minuts, motiu que afegeix el repte de finalitzar-lo corrent. Marvà a volgut agrair la participació dels corredors i la feina feta des de l'organització.
La cursa ha donat els seus tradicionals guardons i premiats als tres primers/es classificats/des de la cursa. En categoria masculina el guanyador ha estat Aleix Sierra del Pedala.cat, i en categoria femenina la guanyadora ha sigut Noemí Aumedes del Xafatolls. Tots dos ha coincidit en un circuit molt atractiu amb alguna pujada més exigent al tram final. També han estat premiats el grup més nombrós amb el Pedala.cat , i el participant amb més edat i el més jove.
La Cursa del Foc ha comptat amb la participació del grup de diables Besties Feréstegues de Balaguer, que han amenitzar la festa, abans i després de la cursa. Prèviament abans de la sortida el Club Gimnàstica Balaguer ha ofert unes coreografies .
Àlbum de fotografies al Facebook de Ràdio Balaguer