Balaguer ha pujat 17 punts de risc durant el cap de setmana, amb una velocitat de contagi que també creix a 0,60. La Noguera també marca un ascens de 36 punts, destacant que la velocitat de contagi puja més de 6 dècimes fins a 1,04

Per Ràdio Balaguer
542 visites
852302978625F7Fa8495A3Ffb629A87Ccoronavirusblau

Balaguer ha pujat 17 punts de risc durant el cap de setmana, fins a 37 punts, amb una velocitat de contagi que és també més alta que divendres, amb un valor de 0,6. Aquestes dades es donen després de sumar 1 sol positiu durant el cap de setmana, però venen propiciades per la declaració divendres de 4 nous positius.

A la comarca de la Noguera l'ascens és més marcat. El risc de rebrot puja 33 punts fins un valor de 63 i la velocitat de contagi passa de 0.31 a 1.04. Aquest sobtat increment reflecteix la pujada de Balaguer i es suma al fet que durant el cap de setmana s'hagin sumat 4 nous positius.

A la regió sanitària de Lleida el risc de rebrot es manté en 87, per sota del registre de la setmana anterior, quan era de 129. La velocitat de propagació baixa a 0,81, vuit centèsimes menys. Actualment hi ha 25 pacients ingressats als hospitals (tres més).

A Catalunya Salut ha declarat 10 hospitalitzats més a causa de la covid-19 en les darreres hores (486) però 4 crítics menys ingressats a les UCI, que passen de 170 a 166. La velocitat de contagi es manté en 0,84 i el risc de rebrot continua lleugerament a la baixa i se situa en 56 (-1).

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar