Balaguer torna després de 7 mesos i mig a risc moderat de rebrot, amb un valor de 82 punts, i una velocitat de contagi de 0.51. La Noguera baixa fins a 171 i Lleida fins a 269. A Catalunya la xifra es manté estable
Balaguer ha tornat, després de 7 mesis i mig en risc alt, als indicadors de color taronja, que signifiquen un risc moderat de rebrot de la Covid-19. Ho ha fet després de baixar 45 punts des d'ahir i estar actualment en un valor de 82. També ha baixat la velocitat de contagi, i és actualment de 0.51. Aquestes dades es donen després de que en les últimes hores s'hagi detectat 1 sol positiu.
La comarca de la Noguera també es troba en descens, tot i que d'una forma més moderada. El risc de rebrot a la comarca és de 171, 14 punts menys que ahir, i la velocitat de transmissió torna a situar-se per sota d'1. S'han sumat 2 nous positius. Per municipis, millora la situació als dos que tenien pitjors dades, Vallfogona i Artesa, però empitjora molt el risc de rebrot a Penelles, que ja havia estat en valors molt alts la setmana passada.
La regió de Lleida millora també a les dades. Ho fa situant-se en un risc de rebrot de 269, tot i les males xifres que continua marcant el Pla d'Urgell. La velocitat de contagi es manté estable. El nombre de persones ingressades amb covid-19 als hospitals de la Regió Sanitària Lleida han augmentat a 179 aquest dijous, cinc més que dimecres. A les UCI hi ha 22 pacients crítics, els mateixos que el dia anterior. El Pirineu també baixa, tot i tenir un valor més alt que la plana, a causa sobretot de les males xifres de l'Aran, la comarca amb el risc més alt de Catalunya.
A nivell de tota Catalunya, la velocitat de propagació creix una centèsima, fins a 0,85, mentre que el risc de rebrot es manté en 274, segons el darrer balanç del Departament de Salut. S'ha informat de 59 noves morts.