Catalunya registra 190 nous casos de coronavirus, que eleven el total d'afectats per sobre del mig miler. 35 persones es troben en estat greu. Sanitat eleva a 4.231 els casos de coronavirus i en 121 el nombre de morts a l'estat

Per Ràdio Balaguer
714 visites
07D55A1A3Bfcbf8E16Bee7F0E3A78E51Covidcoronaviruspositiu
Catalunya ha registrat en les darreres hores 190 casos nous de coronavirus, que eleven el total d'afectats a 509. Són les dades actualitzades pel Departament de Salut aquest divendres a la tarda. Del nombre total de casos des de l'inici de la pandèmia, 35 persones estan greus i sis han mort, tres de les quals relacionades amb el brot d'Igualada. Del nombre total d'afectats arreu de Catalunya, 58 són professionals sanitaris.
 
A l'estat el Ministeri de Sanitat ha actualitzat les dades d'afectats per coronavirus. Amb dades de les sis de la tarda, ja hi ha 4.231 casos a tot l'estat i eleva el nombre de morts en 121, un més que al migdia. També s'han donat 193 altes hospitalàries. Madrid continua al capdavant de les comunitats més afectades però, segons les dades facilitades, manté els 1.990 casos . El País Basc en té comptabilitzats 417; Catalunya, 316; la Rioja, 259 i Andalusia, 219.
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar