Compromís d'agermanament de Montgai i Skaer

Per Ràdio Balaguer
326 visites
99593Ba5Def0Fdb33501673F2Ce09Afbimg1065

Aquest passat dilluns 17 d'abril els alcaldes de Scaër (Skaer en bretó) i de Montgai han signat el document de compromís d'agermanament entre les 2 municipis.

El Sr. Joan-Yves Le Goff en nom de la comuna (municipi) de Skaer i Sr. Jaume Gilabert Torruella en nom de l'Ajuntament de Montgai, han rubricat l'acord  per ficar les bases per promoure aquest  intervenció de cooperació.

La visita de la delegació bretona ha durat 5 dies, des de el 14 fins al 18 d'abril, havent complert tots els objectius previstos.

Així han establert relacions entre l'Institut d'Agramunt i Lycèe de Skaer que te una línia d'estudi en espanyol i el d'Agramunt una línia en francès. També amb establert converses amb la ZER El Romani que agrupa els pobles de Montgai, Cubells, La Sentiu i Vilanova de Meià, per poder aprofundir en el coneixement de l'escola rural entre Catalunya i la Bretanya francesa.

Una de primeres iniciatives que volen porta a terme a Skaer, és la ruta de les Paraules de Montgai que els ha cridat molt l'atenció i creuen que ho poden reproduir al municipi bretó.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar