Continuen les xerrades emmarcades en la celebració del Dia Internacional d'Acció per a la Salut de les Dones, organitzades per la Biblioteca Margarida de Montferrat

Per Ràdio Balaguer
355 visites

Aquest dilluns ha tingut lloc la tercera de les xerrades sobre salut femenina i que tracta el tema de la menopausa

1A2C1B59F72987D35Da6650Bd5A5D2Dd3472458995630997158960177726775413255585N

 

Amb el títol, 'L'alimentació en la menopausa, enfocament des de la psiconeuroimmunologia clínica' Marina Vidal, metgessa integrativa formada en suplementació nutricional integrativa i psiconeuroimmunologia, ha explicat alguns dels transtorns alimentaris que es poden patir amb la menopausa i ha donat tot un seguit se consells d'alimentació que poden ajudar en aquest procés, com per exemple aliments per augmentar la serotonina, o aliments per reduir l'adrenalina.

Altres accions en el dia a dia com fer esport, prendre el sol o estar en contacte amb la natura, ajudaran ha aconseguir una bona salut.

Totes aquestes xerrades forment part d'un cicle d'activitats emmarcades en la celebració del Dia Internacional d'Acció per a la Salut de les Dones, que es va celebrar el passat 28 de maig. Per primera vegada des de la Biblioteca s'adhereixen a aquesta commemoració i amb aquest objectiu han ideat aquest cicle de xerrades temàtiques, enguany centrades en la menopausa.

Finalment, el dimecres dia 7 de juny es farà la darrera de les quatre xerrades programades, la xerrada porta per títol 'Cuida la salut sexual durant la menopausa', a càrrec de Yasmina Martínez Delgado, llevadora ASSIR Lleida.

Les xerrades es fan a la mateixa biblioteca amb accés lliure.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar