Convocada una concentració per aquest dijous 17 de juny a les 8 del vespre al Mercadal per demanar l'absolució de Marcel Vivet, l'activista condemnat a 5 anys de presó
Aquest dijous a les 8 del vespre es durà a terme una concentració per demanar l'absolució de Marcel Vivet. A Balaguer està convocada a la Plaça del Mercadal, i simultàniament es realitzaran concentracions en molts altres municipis del país, com la de la Plaça Sant Jaume de Barcelona o la de la Plaça de la Paeria de Lleida.
L'activista Marcel Vivet ha estat condemnat a cinc anys de presó per desordres públics, atemptat contra un agent de l'autoritat i lesions lleus a un agent dels Mossos d'Esquadra. Els fets es remunten a la seva participació en la manifestació del setembre del 2018 a Barcelona contra el sindicat policial Jusapol.
A la concentració que es farà a Balaguer hi ha mostrat el seu suport agrupacions com el CDR de la ciutat i alguns partits polítics.