Creu Roja La Noguera promou la integració dels alumnes de les aules de Llengua i Cultura. El grup de nouvinguts i el seu professorat visiten la fàbrica Cristec de BalaguerCreu Roja La Noguera promou la integració dels alumnes de les aules de Llengua i Cul
Aquesta sortida forma part de les diferents activitats que es duen a terme durant el curs per fomentar la integració sociocultural dels alumnes nouvinguts.
El grup, que estava format per una vintena d'alumnes i sis professors, va conèixer de primera mà el funcionament d'una fàbrica transformadora de vidre.
El gerent de l'empresa, Josep Planes, va ser el guia del recorregut informatiu que va realitzar el grup de Creu Roja a La Noguera i va explicar amb detall tots els processos als quals se sotmet el vidre que arriba a les instal·lacions del polígon balaguerí.
A més, els alumnes i els professors també van observar in situ els esmentats processos transformadors gràcies a l'activitat efectuada pels operaris de l'empresa.
Les aules de Llengua i Cultura de Creu Roja Balaguer realitzen aquestes sortides periòdicament al llarg del curs.
Durant el darrer any han visitat també la depuradora de Balaguer i l'empresa Sorigué.