CRP de la Noguera i Joan Arjona han presentat aquest dijous el recull de làmines 'Feines i oficis del Balaguer del Leta'

Per Ràdio Balaguer
859 visites
4Bd878480Fe0Dd02Fcc108Ba2256Ab9Cpresentacicarpeteslminesletamendi1

Frederic Letamendi va deixar un important bagatge d'obres amb Balaguer com a protagonista. El recull de làmines didàctiques "El Balaguer del Leta" és un conjunt de 192 reproduccions cedides per la família Letamendi i diversos particulars, que reflecteixen una visió detallada de l'autor amb objectivitat i rigor històric, que el CRP de la Noguera ha acompanyat amb una guia didàctica.

Joan Arjona, un dels responsables del projecte, explica que en ser un dibuixant costumista, és una bona oportunitat per presentar als infants el Balaguer dels anys 40 als 60.  

Rosa Maria Letamendi, filla de l'artista, s'ha mostrat orgullosa que els dibuixos dels seus pares puguin arribar als infants, i ha afirmat que Letamendi estaria molt satisfet.

Durant la presentació que s'ha fet a la Sala d'actes de la casa de la Paeria, s'ha passat un audiovisual que repassava la vida i l'obra de Letamendi. També s'han pogut veure les làmines.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar