Diumenge 29 de setembre a les 11 del matí tindrà lloc la Ruta Literària 'Balaguer i Teresa Pàmies' amb sortida des de l'Estació de Tren i arribada a la casa natal de l'escriptora al carrer Pintor Borràs

Per Ràdio Balaguer
1055 visites
B155A7Ad2455Baff37E7106144429869Trobadaparellescomer20190921At12 17 223
Aquesta ruta literària té l'objectiu principal d'entendre i endinsar-nos en l'obra de l'escriptora des de diferents vessants. Així, a més de conèixer els aspectes biogràfics i llegir fragments de l'obra de Teresa Pàmies, convidarem els assistents a descobrir els indrets que van inspirar la seva obra i que van ser presents al llarg de la seva vida.
 
La lectura de textos anirà a càrrec de la Biblioteca Margarida de Montferrat i el Museu de la Noguera. En cada parada s'explicarà la historia que i ha al darrera i es contextualitzaran els textos llegits en l'obra de la Teresa Pàmies, tot plegat a més amb l'acompanyament de la Companyia Laberta Delpoblet.
 
Per aquest diumenge es farà una ruta reduïda tot i això tindrà una durada aproximada de 2 hores. Properament es podrà consultar la ruta sencera  al web balaguer.cat
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar