El Barri antic d'Artesa de Segre acollirà els dies 26 i 27 de març segona edició de la Fira Pagesa.

Per Ràdio Balaguer
733 visites

A9A63Ae5556Eda8B9Af73003F049A244Firapagesa2

El Barri antic d'Artesa de Segre acollirà els dies 26 i 27 de març  la tercera edició de la Fira Pagesa de la localitat. 

El certamen comptarà amb diverses parades de productes artesanals i productes de la terra. Es farà també una passejada de 70 oques i hi haurà activitats per als més petits. Així mateix es podran visitar dues exposicions, una d'eines del camp i una altra sobre "El passat del barri antic" a càrrec del Club de Lectures.

Destacar també que diumenge a les 11h hi haurà un ball de bastons i a les 12.30h una cantada de caramelles a càrrec del Grup de Caramelles La Dàlia Blanca. A la tarda, a les 17.30h tindrà una una ballada de sardanes amb la Cobla Tàrrega a càrrec dels Amics de la Sardana d'Artesa de Segre.

La Fira Pagesa està organitzada per l'ajuntament d'Artesa, Medieval Cercós i els veïns i comerços del Barri antic.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar