El CAP de Balaguer continuarà vacunant la població de l'Àrea Bàsica de Salut els propers dies 18 i 22 de juny. El divendres es vacunarà al casal Lapallavacara amb segones dosis de Pfizer
El Departament de Salut ha obert aquest dilluns a la tarda el procediment per donar cita a les persones de 60 a 69 anys que han de rebre la segona dosi de la vacuna d'AstraZeneca.
Es tracta dels ciutadans nascuts entre el 1961 i el 1952 que fa quasi tres mesos que van rebre la primera dosi. S'han començat a enviar SMS a les persones que compleixen aquesta setmana les 11 o 12 setmanes de la primera dosi, i se'ls convoca a programar-se la cita a través de la web.
Salut assegura que disposa de suficients dosi d'Astraeneca per cobrir aquest tram de la vacunació. Les persones dins d'aquest grup d'edat podran demanar cita a través de la pàgina web vacunacovidsalut.cat.
en aquest sentit el CAP de Balaguer continuarà vacunant la població de l'Àrea Bàsica de Salut els propers dies 18 i 22 de juny
El divendres 18 se subministraran segones dosis de Pfizer i Astrazeneca mentre que el 22 s'administrarà la vacuna de Janssen. Aquestes últimes són vacunacions a persones que per algun motiu encara no s'han vacunat contra la covid-19, ja sigui perquè quan els va tocar no ho van voler fer o no ho van poder fer a causa d'alguna patologia.
D'altra banda, aquest divendres es vacunarà al casal Lapallavacara amb segones dosis de Pfizer. La programació en aquest cas es farà a través de la pagina web vacunacovidsalut.cat o pel missatge que rebran al mòbil.