El Casal Pere III de Balaguer denuncia l'estat de deixadesa en què es troba el Mirador de Balaguer a la ciutat de l'Alguer, a l'illa de Sardenya. L'ajuntament de la capital de la Noguera lamenta el fet i assegura que farà gestions per saber què ha passat.

Per Ràdio Balaguer
787 visites
4Ca5Fcda2Eb9691933B6339B0C81923Bmirador
El Casal Pere III de Balaguer ha denunciat l'estat de deixadesa en què es troba el Mirador de Balaguer a la ciutat de l'Alguer, a l'illa de Sardenya.

Estatat actual del miradorLa denuncia l'han fet després de la visita que una delegació del Casal va fer aquesta Setmana Santa a l'Alguer per tal d'establir contactes amb les entitats de la ciutat catalana de Sardenya per revitalitzar l'agermanament entre les dos localitats.

Segons membres del Casal, el mirador de Balaguer es troba en un important estat de deixadesa i insalubritat i rebutgen que la imatge i el nom de la capital de la Noguera vagi associat a la porqueria i la brutícia.

Avui l'alcalde de Balaguer, Miquel Aguilà, en el programa “Directe a l'alcaldia” de Ràdio Balaguer ha assegurat que desconeixia que el mirador es trobava en aquest estat i en aquest sentit ha avançat que farà gestions per saber què ha passat després que fa dos anys les autoritats de l'Alguer li van assegurar que hi havia un projecte de millora de la tota la zona on hi ha el mirador.

Audio  

Entre els objectius de la visita de diversos membres del Casal Pere III a l'Alguer hi havia el d'estudiar la viabilitat de la revitalització real i efectiva de l'agermanament entre Balaguer i l'Alguer i, per tant, conèixer les possibilitats de promoure de cara a un futur proper els intercanvis entre balaguerins i algueresos, i les iniciatives per donar a conèixer la capital de la Noguera a Sardenya, i la ciutat de l'Alguer als Països Catalans continentals.

Àudios a: http://www.radiobalaguer.cat/audios/podcast/index.php?id=1351

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar