El C.F. Balaguer rep aquest diumenge al Vilanova en un partit en què les urgències comencen a aparèixer, després de tres derrotes consecutives i de només haver sumat un punt dels últims 12 possibles.
El C.F. Balaguer rep al Vilanova en un partit en què les urgències comencen a aparèixer, després de tres derrotes consecutives i de només haver sumat un punt dels últims 12 possibles.
Recordem que el passat cap de setmana els balaguerins van perdre davant del Terrassa per 1-0 i anteriorment ho havien fet davant del Reddis i el Santboià.
El Balaguer és ara novè a la classificació mentre que el Vilanova està situat en el setè lloc de la taula.
Jordi Cortés comptarà amb Isaac, Galceran i Yerai després de complir les seves sancions, i l'onze titular més probable serà el format per Alfred , Joan, Yerai, Sergi, Giribet, Carlos, Isaac, Mikel, Genís, Galceran i Adrià.