El Club de Futbol Balaguer empata a un gol al camp del cuer de la categoria, l'Olesa de Montserrat.
El partit va estar marcat en tot moment per la intensa pluja, ja que el terreny de joc era molt ràpid i va obligar a abusar del cop de pilota llarg.
A poc a poc, amb el pas dels minuts, l'Olesa s'anava mostrant més assentat sobre la gespa i va aconseguir el control del centre del camp, si bé els seus intents d'atacar la porteria defensada per Nogués quedaven en res, amb moltes imprecisions als últims metres.
Amb el pas dels minuts, però, cap dels dos equips va acabar exercint un control efectiu sobre el joc. Les defenses s'imposaven als atacs i els cops de pilota des de les respectives defenses imperaven sobre el terreny de joc, en lloc dels intents de combinació en curt entre els jugadors.
Amb el resultat inicial i gairebé sense joc de combinació, per part de cap conjunt, es va arribar al descans.
A la represa, tot just transcorregut un minut de joc i en la primera arribada a l'àrea rival en tot el partit per part del Balaguer, els visitants es van trobar amb una immillorable oportunitat per avançar-se en el marcador. L'àrbitre va assenyalar penal sobre Ermengol, que el mateix davanter va llançar fora, per sobre del travesser.
Però el Balaguer no es va descompondre per l'error i, al minut 75, un robatori de pilota al centre del camp va permetre a Genís iniciar una ràpida jugada d'atac i enfilar cap a la porteria de Puyol sense trobar oposició. El centrecampista va anar escorant-se cap a la banda esquerra per posar una centrada a l'àrea que va rematar d'un fort cop de cap Dago per avançar el Balaguer.
L'Olesa, però, va créixer amb el gol, i deu minuts més tard, Enric va aconseguir engaltar un xut a la mitja volta per marcar l'1-1 definitiu.
La propera jornada, els balaguerins rebran al Camp Municipal el Pobla Mafumet.