El Club de Futbol Balaguer empata a un gol al Camp Municipal davant del Santboià. El partit jugat ahir va estar marcat per l'actuació arbitral. L'encontre va acabar amb tres expulsats, dos jugadors visitants i un local.

Per Ràdio Balaguer
809 visites
Storage
El Club de Futbol Balaguer no va poder complir ahir el seu objectiu de superar el Santboià per sortir de la zona de descens de la Tercera divisió. Els de Toni Menchón, que es van avançar en el marcador, van acabar cedint un empat que els deixa tercers per la cua, encara en perill de perdre la categoria.

Per explicar la derrota s'ha de tindre en compte l'actuació arbitral del col·legiat Otal González, que no va jutjar amb el mateix raser els dos equips. Otal González va cosir a targetes l'equip local de manera molt criticada pels mateixos jugadors i va permetre jugar al Santboià. El Balaguer va acabar amb un home menys i el Santboià, amb dos.

 A l'inici del partit els locals es van mostrar molt ambiciosos i lluitadors, però es van trobar un rival molt ben posicionat al terreny de joc. L'esforç dels de Menchón va trobar premi al minut 24, quan Marc Pujol, des de 30 metres, va endossar un potent xut col·locat que es va colar dins de la porteria defensada per Rafa Leba.

El Balaguer va continuar lluitant l'indicible per ampliar el marcador i el Santboià, que es defensava bé, no va tindre la primera oportunitat clara fins al minut 44 d'aquest primer temps, quan Isaac va rematar de cap al pal.

A l'inici del segon temps, Jony Espinosa va tindre una gran oportunitat per als locals quan, sol davant de Leba, es va entretindre i Moradenques per darrere va aconseguir tocar lleugerament la pilota i la va enviar a córner.

A partir d'aquell moment va començar el recital de targetes del col·legiat, que va mostrar la segona a Marc Pujol. Amb inferioritat numèrica, el Balaguer va aguantar fins al minut 65, quan David Pérez va aprofitar una pilota al segon pal i va rematar amb un xut creuat al fons la xarxa. Uns segons més tard, Pedro va veure la segona targeta groga després d'una entrada dura sobre Vendrell, de manera que es va igualar el nombre de jugadors que hi havia al terreny de joc per cada equip.

A partir d'aquell moment, el partit es va equilibrar i el Balaguer va passar a tindre el control de la pilota. Els de la Noguera, conscients de la importància d'un triomf, ho van intentar tot, però naufragaven al centre del camp i ja no van disposar de cap ocasió clara que els hauria permès sumar els tres punts.

El Balaguer és ara 18è a la classificació amb 21 punts.
La propera jornada viatjaran al camp del Prat, el 8è classificat de la Tercera Divisió.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar