El Club de Futbol Balaguer perd al Camp Municipal davant del Santboià, un dels favorits de la categoria, per 1 gol a 3.
Aquesta és la segona derrota consecutiva dels de la Noguera després de perdre la setmana passada al camp del Pobla de Mafumet.
El partit, tot i l'ampli resultat, va ser atractiu i els dos equips van disposar de clares ocasions per emportar-se els punts en joc, però l'encert dels barcelonins va condemnar els de Lluís Elcacho, que no acaben d'arrancar en aquest campionat.
Els rojos van tindre la seua primera i única gran ocasió a la primera meitat, al minut 3. Una rematada de cap d'Antúnez es va estavellar al travesser de la porteria rival. Aquesta llampada va resultar ser un miratge en uns primers 45 minuts molt avorrits.
Els locals van controlar la pilota i el ritme del joc, però la bona disposició tàctica dels barcelonins va impedir qualsevol acció de perill, més enllà de la del minut 3.
Per la seua part, el Santboià va jugar tant a veure-les vindre que el porter local Roberto va ser un espectador més en els primers 44 minuts. Però, quan el col·legiat estava a punt de xiular el final del primer període, els visitants van anotar el primer gol. Un bona rematada de cap de Francisco va deixar gelats els locals, que se'n van anar als vestidors perplexos.
A la segona part, el guió va canviar. L'equip de Sant Boi va tindre el control del joc. La sortida de Miki va donar més força als barcelonins que al minut 69 van sentenciar el duel. Precisament, Miki, després d'un contraatac molt ben conduït, va superar Roberto per establir el 0-2.
El Balaguer ho va intentar amb més cor que cap. Amb Moi i Genís en l'atac local les aproximacions a l'àrea rival van augmentar, però sense excessiu perill per al porter Leva.
Només al minut 84, Antúnez va reduir distàncies després d'una precisa rematada de cap.
Quatre minuts després, el mateix jugador va tindre l'empat a les botes, però el porter rival va evitar el gol. I en el següent contracop, el Santboià va sentenciar el duel.
Ara, el Balaguer es queda a la dotzena posició amb 11 punts, a dos del descens a Primera Catalana.
La propera jornada viatjarà al camp de l'Hopsitalet, el sisè classificat de la Tercera Divisió.