El Club de Futbol Balaguer va començar ahir els entrenaments a les ordres de David Capdevila, el substitut d'Emili Vicente. L'objectiu de cara a la nova temporada és la permanència a la Tercera Divisió

Per Ràdio Balaguer
693 visites
Storage
El Club de Futbol Balaguer va començar ahir els entrenaments a les ordres de David
Capdevila, el substitut d'Emili Vicente  que ara entrena la UE Lleida després d'estar cinc temporades a la banqueta del Balaguer.

El conjunt balaguerí, que té com a principal objectiu la permanència a la Tercera Divisió, va començar ahir la preparació amb un entrenament a la tarda en què es van estrenar les moltes incorporacions de l'equip.

Les baixes de jugadors importants com Campabadal, Gabernet, Figuerola o Parra, que han firmat pel Lleida, sumades a sis baixes més, han obligat el club a fitxar nous jugadors per suplir aquestes absències. Entre les novetats destaquen els davanters Marc Pujol, procedent del Mollerussa, i Carlos Romero, del Barbastre.

L'última de les nou incorporacions que ha fet l'equip és el davanter procedent de l'Haro riojà Jonny Espinosa. El jugador, de 22 anys, va marcar quinze gols la temporada passada al la Tercera Divisió.

Espinosa es va comprometre ahir amb el club balaguerí i la seva presentació està prevista pel proper dilluns. 

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar