El Club Futbol Balaguer guanya 2 a 1 al Castellserà en un partit molt igualat, en que els locals van remuntar el resultat advers a la segona meitat

Per Ràdio Balaguer
404 visites
83Ee0F0F972Af07C624A1F06E97D0D88Gacof1Xgaafmv4

Partit igualat el que es va viure aquest diumenge al municipal de Balaguer, en el que s'enfrontaven Balaguer i Castellserà.

El Castellserà s'avançava als minuts inicials, fet que va esperonar als locals per buscar l'empat, però aquest no arribaria fins al segon temps.

Poc després de l'inici de la segona meitat, Pau va marcar el gol de l'empat. Tot just després, el Balaguer va incrementar encara més la pressió sobre els rivals, fent-se amb el domini del partit.

Aquest fet va tenir recompensa al minut 86, quan Céspedes va marcar el segon, fent que els punts quedessin a casa.

Amb aquest gol el Balaguer es manté cinquè, a 10 punts del líder. La competició a Segona Catalana no tornarà fins al cap de setmana del 16 i 17 de desembre.

El mes destacat