El Club Futbol Sala Parador Balaguer s'imposa a la pista de l'Artesa de Segre per 3 gols a 6.
La primera part, va ser força distreta, i va acabar amb un resultat d'1 gol a 2, obra de Cinto i Tomàs per part del Balaguer.
La segona part va començar amb un segon gol de Tomàs, amb la qual cosa semblava que els homes de Pepe Prior tenien el partit encarrilat. Però no va ser així, ja que els locals van escurçar diferències amb el 2 a 3.
També segons el club balaguerí cal lamentar l'actuació arbitral, que va permetre unes entrades d'expulsió directa, així com cops de colze i de cames, entre altres.
Finalment, però, el Parador va saber culminar l'encontre una important victòria per 3 a 6 en un partit en què cal destacar, sobretot, els gols realitzats pel jugador de Balaguer Tomàs, amb quatre dianes, així com les bones intervencions del porter Raül.