El Club Tennis Taula Balaguer-Villart Logístic s'emporta de València els quatre punts en joc al guanyar els dos partits que va disputar el passat cap de setmana. D'altra banda, acaba amb èxit del Campionat de Catalunya Universitari de Tennis Taula disputa
El dissabte les balaguerines guanyaven al Mediterraneo de València per un clar 1 a 5 mentre que diumenge vencien al Requena amb un resultat encara més contundent de 0 a 6.
Després d'aquestes victòries, i a manca encara d'un encontre que haurà de disputar el proper dia 20 de març a la pista de l'Avilés, el Balaguer Villart logístic ja té matemàticament assegurada la segona plaça a la classificació de la fase regular de la lliga i, per tant, una plaça per disputar la fase d'ascens.
En un altre ordre de coses, el Campionat de Catalunya Universitari de Tennis Taula disputat a Balaguer el passat dissabte va ser tot un èxit.
Aquest és el segon any que la capital de la Noguera acull aquest Campionat que congrega els millors esportistes universitaris en aquesta modalitat, organitzat pel Club Tennis Taula Balaguer i la Universitat de Lleida.
En la present edició, van participar, en la categoria individual, els 27 millors jugadors, prèviament seleccionats en les respectives universitats, un total de 8: Universitat de Barcelona, Universitat Politècnica de Catalunya, Universitat Pompeu Fabra, Universitat Ramon Llull, Universitat Abad Oliva, Universitat Rovira i Virgili, Universitat de Girona i Universitat de Lleida.
En la modalitat de dobles van participar-hi 7 parelles, mentre que no hi va haver participació femenina.
Els dominadors absoluts d'aquesta edició van ser els representants de la Universitat de Barcelona, ja que en la modalitat de dobles la parella d'aquesta universitat formada per Ferran Brugada i Joan Moregó es van imposar a la final a la parella de la Universitat Politècnica de Catalunya formada per Jordi Saguer i Pau Gaju.
En la modalitat individual, la final va enfrontar als mateixos dos representants de la UB en un partit molt disputat en que Joan Moregó va acabar imposant-se a Ferran Brugada per un ajustat 3 a 2.
Atesa la bona impressió causada entre les universitats participants per la bona organització de l'esdeveniment per segon any consecutiu, probablement la Universitat de Lleida i el Club Tennis Taula Balaguer tornin a sol·licitar l'any vinent la seva organització. Ho faran amb l'objectiu comú d'elevar el nivell esportiu de l'esport universitari, i de difondre aquesta modalitat esportiva del tennis taula a les nostres comarques.