El Comtat d'Urgell de futbol sala rep aquest dissabte al 1r d'Octubre a l'Esparreguera, un rival de la part mitja de la taula classificatòria
El primer equip del Comtat d'Urgell de futbol sala rep aquest dissabte a 2/4 de 5 de la tarda i al pavelló 1r d'Octubre de Balaguer a l'Esparreguera.
Es tracta de la 17a jornada de competició i el Comtat l'afronta amb la intenció d'assentar la millora que s'ha vist en les últimes jornades i que li ha permès entrar a la segona volta de la competició amb 2 empats consecutius. El Comtat és penúltim classificat però segueix enganxat a un grup de 4 equips més que estan en una situació similar.
L'esparreguera és un rival complicat, que també està tenint un bon inici de la segona volta. Actualment es troba a la 8a posició, just al mig de la taula classificatòria.