El Consell Comarcal de la Noguera amb la col·laboració de l'Ajuntament de la Sentiu de Sió han organitzat conjuntament l'acte institucional comarcal per commemorar l'Onze de Setembre, Diada Nacional de Catalunya d'aquest 2025
El Consell Comarcal de la Noguera amb la col·laboració de l'Ajuntament de la Sentiu de Sió han organitzat conjuntament l'acte institucional comarcal per commemorar l'Onze de Setembre, Diada Nacional de Catalunya d'aquest 2025.
L'acte que tindrà lloc al carrer de les Escoles de la Sentiu a partir de dos quarts de nou del vespre servirà per a commemorar a més el 300è aniversari del Tractat de Viena i l'exili català austriacista i el 100è aniversari del retorn de Marcel·lí Bergé i Palou a la Sentiu de Sió.
L'acte, que comptarà amb diverses autoritats de la comarca, s'iniciarà amb la hissada de la senyera, i un cop fets els diferents parlaments, el grup musical SiX posarà la part musical de l'acte.
Aquest serà el segon any que el Consell Comarcal de la Noguera commemora l'Onze de setembre amb un acte institucional a la comarca. L'any passat va ser Castelló de Farfanya qui va acollir aquest acte per primera vegada.