El Consell Comarcal de la Noguera contracta 10 joves amb el Programa Treball i Formació – Línia Joves Tutelats i Extutelats. Des de l'àrea de Serveis Socials s'ha coordinat les accions de formació complementàries 

Per Ràdio Balaguer
526 visites
2Ce5077C7317B16F0000232295B56Ec0Tifjoves20201

El Consell Comarcal de la Noguera, a través de l'àrea de Serveis Socials, ha contractat 10 joves en el marc del Programa Treball i Formació, dins la Línia Joves Tutelats i Ex-tutelats. L'objectiu d'aquesta línia és proporcionar experiència professional a un sector de població jove, especialment vulnerable, com són els joves tutelats i extutelats per l'Administració de la Generalitat de Catalunya, experiència que els ha de facilitar les transicions posteriors al mercat de treball ordinari.

La contractació té una durada de 12 mesos, amb data d'inici el 13 de novembre, i faran tasques de manteniment, sanejament i millora d'equipaments, d'espais i de serveis públics. Les poblacions on prestaran els seus serveis són: Àger, Artesa de Segre, les Avellanes i Santa Linya, Castelló de Farfanya, Montgai, Penelles, Ponts i Preixens.

Aquestes experiències professionals van acompanyades per accions de formació en prevenció de riscos laborals, llengua catalana, coneixement de l'entorn, noves tecnologies, etc., totes elles encarades a facilitar el desenvolupament professional i personal en l'entorn laboral i social. 

Aquest programa està subvencionat pel Servei d'Ocupació de Catalunya de la Generalitat de Catalunya, el Ministeri de Treball i Economia Social, el Fons Social Europeu, el Consell Comarcal de la Noguera, i el ajuntaments que s'han adherit a aquest programa.
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar