El Cristec Balaguer de futbol sala perd a la pista del Can Tito Vilanova per 4 gols a 1. Els balaguerins van caure derrotats a la pista del tercer classificat de la competició fruit, una vegada més, de la seva manca d' efectivitat en atac.

Per Ràdio Balaguer
694 visites
Storage
El Cristec Balaguer de futbol sala va perdre el passat cap de setmana a la pista del Can Tito Vilanova per 4 gols a 1.

Els balaguerins, que van haver d'improvisar la defensa a causa de les baixes de Xolo i Raül, a les quals es van unir les absències de Cristian i Jonny, van caure derrotats a la pista del tercer classificat de la competició fruit, una vegada més, de la seva manca
d'efectivitat en atac.

Els locals es van avançar al minut 10 i el Cristec, ben ordenat en defensa i amb ràpides contres, va crear moltes ocasions però totes elles les va aturar el porter local que va tenir una sensacional actuació durant tot el partit.  

Finalment, i a pocs segons per a la conclusió del primer temps, el Can Tito va ampliar diferències fins al 2 a 0 del descans.

Els de La Noguera van iniciar la segona part amb més intensitat, però de nou sense fortuna en atac, mentre que els barcelonins van aprofitar el desgast del rival per distanciar-se en el marcador amb un còmode  4 a 0 al minut 33.

Sàmper, de doble penal, va retallar diferències a manca 4 de minuts per a la fi del partit, però els balaguerins, enfonsats físicament per la seva manca de profunditat en la banqueta, no van tenir opció a la remuntada.

El proper dissabte, 28 de febrer, és jornada de descans a la Nacional “B”. El Cristec reprendrà la competició enfrontant-se al segon classificat, l'Esplugues.

El partit es disputarà el 7 de març al pavelló de Balaguer a les 5 de la tarda.  

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar