El Cristec Balaguer de futbol sala perd a la pista del Prats de Rei per 4 gols a 3. Amb aquesta derrota, els balaguerins deixen escapar l'oportunitat de retallar diferències amb els líders de la categoria.
Els balaguerins van deixar escapar, doncs, l'oportunitat de retallar diferències amb els líders de la categoria al caure derrotats en una pista de ciment que, per les seves característiques, mai ha estat propícia per obtenir un bon resultat.
Pel que fa a l'encontre, el conjunt local, molt necessitat de punts, va mostrar una gran intensitat en el seu joc, i es va sobreposar de seguida al gol inicial de Xolo (min. 2) sent el clar dominador d'un primer període en el que la gran actuació de porter del Cristec, Carles, va impedir que els de casa marxessin al descans amb un clar avantatge en el marcador.
Finalment, a manca de 3 minuts per a la fi del primer període, els barcelonins van poder definir una de les seves oportunitats per empatar el partit.
Al segon període, els homes de Jaume Canal van millorar el seu posicionament i van mantenir mínims avantatges amb gols de Tarroja pel 1 a 2 (min. 25) i Moha pel 2 a 3 (min. 31). El Cristec podria haver sentenciat amb clares contres, però el gran treball del porter local Iván va donar aire a uns locals que en la seva primera posició jugant de 5 van empatar l'encontre (3-3, min. 36).
Els darrers minuts van ser trepidants, amb ocasions en ambdues porteries, somrient finalment la sort als de casa a l'aconseguir el gol de la victòria a manca de 20 segons per a la conclusió.
El proper cap de setmana el Cristec, a les 17 hores i al Poliesportiu Municipal, rep la visita del Tàrrega en un dels clàssics derbis de la Nacional.