El Cristec Balaguer de futbol sala s'imposa de manera contundent al Pallejà per 8 gols a 1 i se situa en la tercera posició de la taula classificatòria.

Per Ràdio Balaguer
636 visites
Storage
El Cristec Balaguer de futbol sala va guanyar al Pallejà el passat cap de setmana pel contundent resultat de 8 gols a 1, una clara victòria que situa els balaguerins en la tercera posició de la taula.

El Pallejà es va mostrar en tot moment superat per la intensitat i bona organització tant defensiva com atacant d'un equip local cada vegada més conjuntat.

El Cristec va sortir a la pista exercint una forta pressió que va propiciar que els visitants de seguida perdessin la possessió i que es creessin moltes situacions de perill. D'aquesta manera Víctor, al minut 5, i Moha, al 16, van traduir aquest domini amb un 2 a 0 en el marcador, resultat que hauria pogut ser molt més ampli de no ser per l'excel·lent actuació del porter visitant Ramon. El Pallejà, però, va aprofitar un doble penal per retallar diferències abans del descans, al qual es va arribar amb un ajustat 2 a 1.

Al segon període va continuar la intensitat i el control del joc per part dels locals, sumant-se aquesta vegada l'efectivitat atacant. Tarroja al culminar una bona jugada i Moha, d'un impressionant xut, van distanciar de seguida els locals  establint el 4-1 al minut 29.

El Pallejà, a manca de 5 minuts per a la fi de l'encontre, va intentar canviar la dinàmica  jugant amb porter avançat, però els balaguerins, ben situats en defensa, ho van aprofitar per augmentar el resultat final amb gols de Gerard i 3 més de Tarroja, protagonista golejador dels de la capital de la Noguera, amb 4 dianes.

El proper dissabte el Cristec juga de nou com a local, enfrontant-se a l' Olímpic La Floresta en un interessantíssim partit amb la segona posició de la taula en joc. La Floresta jugava la temporada passada a la Nacional A i és un dels màxims candidats a l'ascens. 

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar