El Cudós Consultors del Club Bàsquet Balaguer es juga aquest cap de setmana l'ascens a Super Copa. Dissabte a les 18.45 al 1r d'Octubre de Balaguer tindrà lloc la semifinal amb el Sant Gervasi, i el club fa una crida a omplir el pavelló

Per Ràdio Balaguer
537 visites
3C401B86D49D526F10576Ab5435E5E83Goprfcjweaarset

Aquest cap de setmana es disputarà a Balaguer la Final a 4 de Copa Catalunya Femenina en la qual estarà present el primer equip femení del Club Bàsquet Balaguer.

El dissabte es jugaran les dues semifinals i el diumenge tindrà lloc la gran final. Les balaguerines se les veuran a ¾ de 7 de la tarda al 1r d'Octubre contra el Sant Gervasi. L'equip que es faci amb la victòria competirà a la final de diumenge contra el guanyador del Geieig B contra l'Espanyol. Aquesta final es disputarà diumenge a ¾ de 7 de la tarda, després del partit pel tercer i quart lloc.

L'equip guanyador de la final aconseguirà l'ascens a la màxima categoria del bàsquet català, la Super Copa.

El Club Bàsquet Balaguer ha fet una crida a omplir el pavelló 1r d'Octubre en la semifinal i en la final per donar suport a les balaguerines.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar