El duet Brau Lee & Ben obrirà aquest dimarts el cicle Música i Tapes, que durant els mesos d'estiu oferirà una actuació musical cada dimarts a la plaça del Mercadal

Per Ràdio Balaguer
440 visites
71557D2Dab3D5Cbbe00A08Ae190070431751281202253

Balaguer enceta aquesta setmana dues de les seves propostes més consolidades dins la programació d'estiu: els concerts del cicle Música i Tapes i les actuacions del Cicle de Monòlegs. Aquest dimarts 1 de juliol la Plaça del Mercadal acollirà la primera actuació musical, mentre que dimecres serà el torn de l'humor, amb la primera proposta del cicle de monòlegs a la Plaça del Teatre.

El duet Brau Lee & Ben Ji serà l'encarregat d'obrir el cicle Música i Tapes amb una proposta acústica que combina jazz, blues, soul i rock'n'roll. La formació, integrada per Brauli Navarro i Benjamí Felip, és habitual en tot tipus d'actes culturals i festius i destaca pels seus arranjaments originals i per la capacitat de connectar amb el públic en format íntim. Els concerts tindran lloc cada dimarts a les 21.00 h a la Plaça Mercadal, i com és habitual, s'hi podran degustar tapes i begudes ofertes per establiments de la ciutat.

Dimecres 2 de juliol serà el torn de l'humor, amb l'inici del Cicle de Monòlegs, que es durà a terme cada dimecres a les 21.30 h a la Plaça del Teatre. L'actuació inaugural anirà a càrrec de Pepa Golden, una artista polifacètica amb una trajectòria consolidada en televisió, teatre i festivals, i que combina interpretació, màgia i una gran capacitat d'improvisació en contacte directe amb el públic.

Ambdós cicles formen part de la programació cultural d'estiu impulsada per la Paeria de Balaguer, amb l'objectiu d'oferir propostes variades per a tots els públics i dinamitzar les places i carrers de la ciutat durant els mesos de juliol i agost.

La programació completa de les activitats d'estiu es pot consultar al web municipal www.balaguer.cat.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar