El grup de CiU i alguns veïns de Ponts es queixen per la tala d'arbres per obres a la plaça Portalnou.
L'inici de les obres de millora de la plaça Portalnou de Ponts ha estat marcat per les queixes d'alguns veïns i el grup de CiU, a l'oposició, al talar els arbres de plaça, segons recull el diari Segre. Es tracta de moreres de més de 25 anys d'antiguitat. El projecte d'urbanització no en contemplava la preservació. Ahir els tècnics van iniciar la tala dels arbres, "sense atendre les peticions veïnals per conservar-los", va explicar la portaveu de CiU, Maria Antònia Pubill. Així mateix, va indicar que divendres passat van sol·licitar una reunió amb el consistori i l'empresa encarregada de dur a terme les obres, precisament, per evitar aquesta tala, i "encara estem esperant resposta", va dir.
Per la seua part, l'alcalde de Ponts, Francisco García, va desmentir les queixes veïnals i va assegurar que prèviament a la tala s'havia parlat amb els veïns de la plaça per explicar-los el projecte sense que mostressin cap impediment. García va destacar que el consistori sí que va acceptar modificar el projecte atenent així les al·legacions, que sol·licitaven un parc infantil en lloc d'una font i crear una desena de places d'aparcament en aquesta zona.
S'ha de recordar que el consistori va anul·lar les contribucions especials als veïns per sufragar el projecte d'urbanització al rebre ajuts del PUOS per abordar les millores que suposaran una inversió de 300.000 euros.