El Malignim Castrum, castell d'Os e Balaguer, estrena des d'aquest dissabte una nova exposició. Es tracta de la mostra 'Leandre Cristòfol, de la terra a l'aire', que serà inaugurada per la Consellera de Cultura, Natàlia Garriga

Per Ràdio Balaguer
393 visites
3C8E9266202087Afc79B91Bdcaedd58Acartellexpoleandrecristofolosdebalaguer

El Malignim Castrum, castell d'Os e Balaguer, estrena des d'aquest dissabte una nova exposició.

Es tracta de la mostra 'Leandre Cristòfol, de la terra a l'aire', una exposició que pretén mostrat els itineraris pels quals va transitar el que és considerat com un dels artistes més singulars i significatius en el món de l'escultura d'avantguarda, i que va néixer l'any 1908 a Os de Balaguer.

La inauguració oficial de la mostra serà a les 5 de la tarda i comptarà amb la presència de la Consellera de Cultura, Natàlia Garriga, que farà els parlaments inaugurals i signarà el llibre d'honor del municipi.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar