El mestre, editor i escriptor, Ramon Besora, ha inaugurat aquest diumenge la vuitena edició de l'Encontats, el Mercat del conte i el llibre il·lustrat de Balaguer.

Per Ràdio Balaguer
655 visites
854E2C0908Fafdf5Bda076Dd53F4883Ca7T00043

L'acte s'ha fet a la plaça del Mercadal, on avui es concentren els actes d'aquest esdeveniment.

El padrí d'honor de l'Encontats, l'escriptor Josep Vallverdú, ha estat l'encarregat d'entregar la vara de padrí a Ramon Besora, a qui també han acompanyat les autoritats locals, entre elles, la paera en cap, Lorena González.

Ramon Besora ha ofert un joc de paraules i lletres durant l'acte inaugural. Josep Vallverdú ha destacat el simbolisme de l'acte, durant el qual tots dos han signat el llibre d'honor de l'Encontats, una de les novetats d'aquesta edició.

La gran festa de l'Encontats ha començat a primera hora del matí amb l'obertura, a partir de les 10h, del Mercat d'Editorials, Llibreries i Artesania, que es pot visitar fins a les 20:00 hores i que enguany compta amb la participació de 25 parades i 26 biblioteques, més biblioteques que mai, cosa que demostra, segons la Paeria, que l'Encontats és una fira potent i que Balaguer s'està posicionant al país com un dels referents en l'àmbit del llibre infantil.

L'espectacle inaugural, "En Joan sense por i la casa encantada" ha anat a càrrec de La Roda Produccions i ha comptat amb l'assistència de molts nens i nenes que han pogut seguir la història de la família Martin, preocupada perquè el seu fill, en Joan, no té por de res.

A banda de diferents espectacles i concerts, la jornada d'aquest diumenge també comptarà amb diversos contes, jocs i tallers gratuïts per a tots els públics.

La jornada acabarà amb el concert de cloenda "Peti qui peti" a càrrec d'Ambauka, a l'escenari central de la plaça del Mercadal.

'Peti qui peti!' és el nou espectacle-concert del grup, una combinació explosiva de música, valors i energia per fer-vos cantar, ballar, reflexionar i emocionar-vos a ritme de grans èxits com Contents, El Drac Qüí o Bon profit, i nous hits del quart disc.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar