El món local demana fer un front comú per defensar els drets i les llibertats dels catalans.

Per Ràdio Balaguer
898 visites
0Dca39A698E4B20F35D713585754B8F3Monlocalparlament
Les executives de l'ACM i l'AMI, encapçalats pels seus presidents, David Saldoni i Josep Mª Cervera, s'han reunit aquest dimecres amb el president del Parlament de Catalunya, Roger Torrent per posar-se a disposició de la institució del país i per reclamar un front antirepressiu per defensar els drets i les llibertats dels catalans.  
 
El president de l'AMI, Josep Maria Cervera, ha explicat que les dues entitats han exposat a Torrent el Pla Actuem, que van presentar la setmana passada, "on preveiem una sèrie d'accions que tenen un bon encaix en aquest front comú que demana el president del Parlament". Cervera ha afegit que "la defensa dels drets socials i polítics està a l'ADN del món municipal".
 
Per la seva banda, el president de l'ACM, David Saldoni, ha manifestat que "tots els ajuntaments tenim un paper molt important d'explicar la veritat de què va passar el passat 1 d'octubre i el que està passant aquests dies al nostre país". En aquest sentit, ha dit que "el món local ha de poder explicar-ho  ben alt i ben clar a Catalunya, a l'Estat i també a Europa".

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar