El paer en cap de Balaguer ha assistit aquest dimarts a Lleida a una jornada organitzada per Pimec Lleida sobre nous models comercials

Per Ràdio Balaguer
845 visites
Ecc3D02063B0590A5B33C775Bea5Da21Paerjornadapimeclleida20191008At18 26 04
El paer en cap de Balaguer, Jordi Ignasi Vidal, qualifica de poc sostenible, poc ecològica, poc mediterrània i socialment poc justa la implantació de diverses àrees de superfícies comercials a l'entorn de Lleida sent la de Torre Salses la que ha centrat l'activitat informativa en els últims mesos, tot i que no és l'única.
 
Així ho va posar de manifest ahir en la jornada organitzada per Pimec Lleida sobre nous models comercials a la capital del Segrià.
 
Àudio....
 
En la jornada d'ahir hi van participar  alcaldes de diversos municipis de Lleida que van debatre sobre els nous models comercials i les implantacions de les grans superfícies amb el regidor d'urbanisme de Lleida Toni Postius, entre altres.
 
Segons Vidal es tracta d'un primer contacte alhora que també agraeix que després de molt temps es tingui en compte el territori a l'hora d'abordar temes com aquests.
 
Àudio.....
 
Des de Pimec Comerç, patronal més representativa, per la seva banda, van deixar clar que sempre han defensat un model de comerç de proximitat que afavoreixi la cohesió social, la integració i, alhora, obert als canvis necessaris per oferir un servei de qualitat, que satisfaci les necessitats dels consumidors, sense necessitat d'iniciatives que s'han demostrat caduques en altres llocs i que sovint acaben provocant efectes irreversibles de desertització de zones urbanes i rurals, amb greus conseqüències per a la cohesió social i per a un model de ciutat de qualitat, sostenible i proper.
 
 
Àudios a ràdio a la carta, informatius

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar