El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida assisteix a la principal fira de turisme professional europea, la World Travel Market de Londres, a la Gran Bretanya, que anualment reuneix més de 50.000 professionals d'arreu del món.

Per Ràdio Balaguer
808 visites
03C3475A751E96Ae558Baa9C039D0185Estanddelactalaworldtravelmarketdelondres
El conjunt de l'oferta turística de les comarques del Pirineu i les Terres de Lleida, vinculada amb els productes de neu, cultura, gastronomia i l'oferta de turisme actiu i de natura, seran algunes de les propostes que es promocionaran en aquesta important fira de Londres dins l'estand de l'Agència Catalana de Turisme, que té una presència destacada en aquest saló internacional.
 
La vicepresidenta del Patronat de Turisme, Rosa Pujol, i el cap de Promoció i Màrqueting, Juli Alegre, són presents a la mostra, on mantindran diferents reunions de treball amb operadors turístics, portals de viatges i mitjans de comunicació i participaran dels actes organitzats per l'Agència Catalana de Turisme, que seran presidits per la consellera d'Empresa i Coneixement, Àngels Chacón, acompanyada del director general de Turisme, Octavi Bono.
 
La Gran Bretanya és un dels mercats turístics estrangers més interessats per a les comarques lleidatanes, com ho demostra el fet que el turisme procedent del Regne Unit representa per a les contrades del Pirineu i les Terres de Lleida un 9 % del nombre total de pernoctacions que anualment efectuen els viatgers estrangers a la demarcació de Lleida, situant-se en el segon lloc en el rànquing del turisme estranger darrere de França, que representa el 42 % dels viatgers. Per aquest motiu el Patronat de Turisme ha organitzat enguany dues jornades adreçades a empresaris turístics de les comarques del Pirineu i les Terres de Lleida per millorar la comercialització de l'oferta turística al mercat britànic.
 
D'altra banda, aquest vespre l'Agència Catalana de Turisme organitza un sopar gastronòmic català en el marc de la fira WTM entre representants d'operadors turístics anglesos i representants d'entitats i empreses turístiques catalanes que participen a l'estand de Catalunya. La cuina estarà representada per restauradors de les Terres de l'Ebre, concretament el col•lectiu de cuina de Sant Carles de la Ràpita i els dos restaurants amb estrella Michelin d'Ulldecona.
 

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar