El ple de l'ajuntament de Balaguer aprova una moció de suport als detinguts del 23 S. La moció va ser aprovada amb els vots a favor de tots els grups excepte el PSC que hi va votar en contra

Per Ràdio Balaguer
636 visites
C6A2Eb41Ef54B1A22D02A0F103E4Ad54Pleajuntament2019
El ple de l'ajuntament de Balaguer va aprovar ahir una moció de suport als detinguts del 23 S i per als quals ahir el jutge va decretar presó sense fiança. La moció va ser aprovada amb els vots a favor de tots els grups excepte el PSC que hi va votar en contra. Un dels seus regidors, Carlos Garcia, tot i admetre que el moviment independentista no és un moviment violent, va apel•lar a la prudència i va dir que l'obligació de les forces de seguretat és vetllar per la seguretat i que si es té el convenciment que hi ha un risc cal actuar.
 
D'altra banda, en el ple d'ahir també es va donar llum verda a la resta de punts, la majoria per unanimitat excepte el que feia referència al REC de l'Impic, al qual la CUP hi va votar en contra.
 
Es van aprovar dues mocions més, una de suport per a l'anul•lació de l'ordre del President del TSJCat de protegir les seus judicials amb els Mossos d'Esquadra i una altra moció per millorar la prevenció d'incendis forestals, presentada pel grup municipal de la CUP. 
 
D'altra banda, també es va donar llum verda a la Memòria valorada de reparació de les tres cobertes del cementiri vell; al Projecte de Revegetació de la zona de l'Avinguda Països Catalans; al projecte d'adequació de la vorera del pavelló Molí de l'Esquerrà; i a una modificació puntual de les normes subsidiàries de planejament que afecten les tres zones de Balaguer on hi ha les anomenades "cases barates". La modificació permetrà que els tancaments d'aquests habitatges puguin ser blancs o de color fusta.
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar