El poble de Sant Llorenç de Montgai es prepara per viure intensament la seva Festa Major 2025, amb una programació variada que tindrà lloc entre el 7 i el 10 d'agost
Dijous s'iniciarà de bon matí el concurs de guarniment de carrers. A 2/4 de 9 del vespre tindrà lloc el pregó d'inici de la Festa Major i el ball de la mainada. La nit es clourà amb un cinema a la fresca.
Les activitats centrals començaran divendres 8 amb el tradicional sopar de germanor a les 21.30 h, que donarà pas, a partir de les 00.30 h, al concert doble dels grups All Covers i La Cosa Nostra, que faran ballar i cantar tothom fins ben entrada la nit.
Dissabte 9 d'agost, la festa combinarà ciència, diversió i música. A les 18.00 h, el CEPAP-UAB oferirà el taller de prehistòria "El racó dels neandertals", pensat per a tota la família. A les 19.30 h, la tarda agafarà un to festiu amb la festa Holi i l'escuma, i a mitjanit, una nova sessió de música i energia amb el grup El Baile de Fin de Curso i DJ Toni Oliver.
Diumenge 10, la jornada començarà a les 11.30 h amb la missa en honor al patró, seguida a les 12.15 h per les cucanyes populars i una actuació de Batucam-Camarasa, que recorrerà els carrers amb ritme. Al vespre, a les 20.00 h, Andreu Alarcón posarà la música al vespreig amb tapes de Can Pere, i a les 22.00 h, el poble tancarà la festa amb el tradicional bingo popular i l'entrega del premi "Guarnim els carrers".