El primer equip del Club Futbol ´Balaguer es reforça amb la incorporació del davanter Oriol Masbernat, conegut futbolísticament com a Tuto, procedent del Juneda
El jugador de 25 anys, davanter que pot jugar per la banda esquerra de 9, arriba al club amb la intenció d'aportar ocasions de gols i victòries en la recta final del campionat de Primera Catalana. Tuto ha manifestat que sap que les coses no han anat massa bé i que arriba per ajudar i redreçar la situació. El nou jugador s'estrenarà amb els balaguerins aquest diumenge davant del Turó Peira.
Al Balaguer li queden vuit partits que seran vuit autentiques finals, segons reconeix l'entrenador David Biosca, '' hem jugat ja amb tots els de dalt i ara ens juguem la permanència amb equips de la nostra lliga''. ''Queden 24 punts en joc i hem de guanyar els màxims possibles'', ha dit.
Biosca s'ha mostrat satisfet amb el reforç de Tuto, '' un dels nostres problemes és que només hem marcat 22 gols, ens falta gol!, i Tuto pot ajudar en aquest aspecte''.