El primer equip del Comtat d'Urgell tanca la primera volta aquest dissabte contra l'Eixample. A Primera Catalana el Balaguer Comtat B visita al Pardinyes
Torna a la competició després de l'aturada del passat cap de setmana el primer equip del Comtat d'Urgell de futbol sala. Ho farà jugant dissabte a 2/4 de 5 de la tarda a la pista del Futbol Sala Eixample de Barcelona.
Es tracta de l'últim partit de la primera volta i els de la Noguera saben que el rival no els ho posarà fàcil, ja que és el quart classificat i necessita els punts per no desenganxar-se definitivament dels primers classificats. El comtat és novè i està a 6 punts del rival.
Pel que fa al segon equip, el Comtat B, juga també dissabte a les 4 contra el Pardinyes, un rival directe que té un punt per sota. El partit es disputarà al pavelló de Pardinyes de Lleida.