El RACC proposa reduir la velocitat a la C-13. Un estudi determina que aquesta carretera és la pitjor senyalitzada.
Un estudi elaborat pel RACC mostra que el tram de la C-13, comprès entre Alcoletge i Tremp és una de les carreteres pitjors puntuades. El RACC també constata la manca de senyalització en moltes de les incorporacions avaluades i la incoherència entre la morfologia de la via i el límit de velocitat. Així, l'estudi reflecteix que aquest tram de carretera no s'adequa en alguns trams a la màxima velocitat teòrica (90 km/hora); n'hi ha sense vorals, amb corbes i múltiples accessos i existeixen llargs trams sense cap senyal de límit de velocitat de circulació. Per aquest motiu planteja, entre altres coses, revisar la senyalització dels límits de velocitat i reduir-la. Segons el mànager tècnic de la Fundació RACC, Lluís Puerto, elevar el nivell de qualitat de la senyalització afavoreix la seguretat viària". No obstant això, també aconsella estudiar l'augment del límit de velocitat en alguns trams de la carretera C-65/C-31. El test evidencia que només el 65% de les 127 incorporacions avaluades disposen d'un senyal de límit de velocitat, fet que "pot provocar desconeixement per part dels conductors".
A part de les deficiències pel que fa a la senyalització, el RACC també adverteix sobre la deficiència de la senyalització en les incorporacions i assenyala que una mesura important seria la col•locació d'un senyal als dos marges de la via per dotar de més seguretat en els avançaments. També recomana homogeneïtzar els criteris segons els tipus de via, reforçar la freqüència de senyalització de límit de velocitat i posar senyal informatiu del límit sempre que hi hagi una incorporació a la via. Per a Puerto, revisar la senyalització representaria un cost econòmic "baixíssim" i, en canvi, seria "molt rentable" per a la "seguretat" dels conductors.