El Salud Automoció A del Club Bàsquet Balaguer perd a la pista de La Salle Manresa, un dels aspirants a l'ascens, per 73-66.
El partit tenia molts al·licients en joc. Els locals lluitaven per seguir optant a la tercera posició, i el Balaguer volia esgotar les seves últimes opcions d'evitar el play-off de descens. Malauradament pels de la Noguera, l'objectiu de la victòria no es va poder assolir, però l'equip va marxar amb una sensació positiva de Manresa, i ara sap que ha de centrar tots els seus esforços en el partit de dissabte davant del St.Pere de Terrassa, on està en joc tenir el factor pista a favor en les fases de descens, tot i que el Balaguer no depèn absolutament d'ell mateix encara que guanyi.
El partit de Manresa va ser molt igualat, excepte el segon període, amb un parcial de 25-13 pels manresans, que va ser una llosa molt gran pel Balaguer. Tot i això, els de la Noguera no van perdre la cara al partit, i a manca de pocs segons pel final es va arribar a posar a només 5 punts.
En línies generals, bon partit del Balaguer, però excel·lent partit de La Salle, que va demostrar perquè és un dels candidats a l'ascens.
El proper dissabte, a les 18.30h, el Terrassa visita la pista balaguerina, en un encontre en què els balaguerins intentaran sumar la dotzena victòria que els doni opcions a seguir aspirant a una posició de play-off amb avantatge de camp.
Recordem que els play-off es jugaran els dies 16, 22 i el 29 de maig (aquest tercer eventual). La sèrie la guanya el primer en arribar a dos victòries.
D'altra banda, destacar que el passat cap de setmana també es va disputar el partit entre el Natural Optics Balaguer al C.B.Castellar, un encontre en què les noies balaguerines, coneixedores que depenen d'elles mateixes per evitar el play off de descens, van superar les noies del Castellar per un contundent 74-28.
Pel que fa als partits del proper cap de setmana que es disputaran són vitals per al Club Bàsquet Balaguer.
El femení té una dura prova contra el C.B. Secà, líder de la categoria i a qui s'enfrontarà a Lleida a dos quarts de 6 de la tarda el proper dissabte.
El mateix dissabte, el Sènior Masculí rebrà al Sant Pere de Terrassa, classificat en la zona mitja de la taula. En cas de victòria, aquesta podria donar als balaguerins accés a jugar el play off amb avantatge de camp, al ser eliminatòria al millor de tres partits. El primer seria el dia 16 a casa contra un rival encara per determinar.
Des del Club confien que tothom aporti el seu granet de sorra per superar aquestes difícils proves i en aquest sentit animen al públic a que vagi a donar el seu suport.