El saxofonista Llibert Fortuny ofereix avui a Balaguer l'espectacle familiar Electro Màgic en el marc de la tercera edició de Jazz al Pati, una mostra internacional per a joves intèrprets de jazz

Per Ràdio Balaguer
690 visites
4Fdebf6Bf2382B5D0D5C0451C2E0Cb58Llibertfortunyjazzalpati
Es tracta d'un concert interactiu adreçat a nens i nenes mitjançant el qual descobriran la música electrònica i el jazz. Ho detalla tot seguit un dels professors de l'Escola Municipal de Música de Balaguer, Xavier Monge, que parla també del perquè d'aquest concert de caire familiar, una de les novetats de la mostra d'enguany.
 
Àudio.....
 
Alguns d'aquests conceptes que comentava ara Xavier Monge són paraules com "loop" o "delay", el significat de les quals es desxifrarà avui de forma divertida i participativa. També es veuran nous instruments electrònics com l'EWI.
 
Àudio.....
 
El concert d'avui, adreçat, com sentíem abans, a nens i nenes de 6 a 12 anys, començarà a les 18.30 hores al pati de l'Escola Municipal de Música.
 
La mostra de Jazz al Pati va començar dilluns i va continuar ahir dimarts amb diferents audicions escolars per a alumnes de secundària a càrrec dels professors de l'Escola Municipal de Música de Balaguer. Monge fa una valoració molt positiva de com han anat les audicions, a les quals han assistit uns 480 alumnes.
 
Àudio.....
 
Després del concert d'avui, la programació de Jazz al Pati continuarà demà dijous amb l'actuació a partir de les 20 h del guitarrista Vicens Martín i entre divendres i dissabte passaran per la Mostra grups de les tres escoles de música superiors que hi ha a Catalunya, el Taller de Músics, l'ESMUC i el Conservatori del Liceu. També el conservatori convidat d'enguany, el de Perpinyà que serà, precisament, l'encarregat d'inaugurar la mostra el divendres 7 de juny a les vuit del vespre.
 
Àudios a: Ràdio a la carta, Informatius

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar