El Servei Comarcal de Català de la Noguera organitza cursos presencials de català adreçats a persones adultes.

Per Ràdio Balaguer
372 visites
723D17A7Af9Ccdcf506A017E8C192F1Eanuncicursosdesembre22

La matrícula serà dels dies 15 al 20 de desembre i els cursos s'iniciaran el 10 de gener. Els nivells que s'impartiran són Inicial i Bàsics 1, 2 i 3. La resta de nivells es poden cursar en línia. 

Els cursos a distància estan adreçats a persones catalanoparlants que vulguin perfeccionar el seu nivell de català tant escrit com oral, i els cursos més bàsics són per a no catalanoparlants.

Tots els cursos permeten obtenir certificats equivalents als certificats oficials de la Direcció General de Política Lingüística.

Informació per als cursos en línia: https://www.cpnl.cat/

Informació per als cursos presencials: Oficina del Servei Comarcal de Català, ubicada al Consell Comarcal, telèfon 973 448 933 o al correu electrònic noguera@cpnl.cat

Finalment, des del Servei Comarcal de Català de la Noguera també es fa una crida a participar en el programa 'Voluntariat per la Llengua' que es realitza durant tot l'any. Per a més informació els interessats es poden adreçar també al Servei de Català.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar