El Servei Comarcal de Català de la Noguera organitza tres cursos presencials de català adreçats a persones adultes
La matrícula serà els dies 28 i 29 de març i els cursos s'iniciaran el 11 d'abril. Els nivells que s'impartiran són Inicial i Bàsic 1. Així ho destaca la responsable del Servei aquí a la comarca, Mercè Coll, que també diu que la resta de nivells es poden cursar en línia.
Els cursos a distància estan adreçats a persones catalanoparlants que vulguin perfeccionar el seu nivell de català tant, escrit com oral, i els cursos més bàsics són per a no catalanoparlants.
Tots els cursos permeten obtenir certificats equivalents als certificats oficials de la Direcció General de Política Lingüística.
Informació per als cursos en línia: https://www.cpnl.cat/
Informació per als cursos presencials: Oficina del Servei Comarcal de Català, ubicada al Consell Comarcal, telèfon 973 448 933 o al correu electrònic noguera@cpnl.cat
Finalment, des del Servei Comarcal de Català de la Noguera també es fa una crida a participar en el programa 'Voluntariat per la Llengua' que es realitza durant tot l'any. Vinga, animeu-vos, que fan falta voluntaris i és una molt bona experiència! Per a més informació els interessats es poden adreçar també al Servei de Català.