El Sisvial del Club Bàsquet Balaguer s'estrena diumenge a la fase de permanència jugant a la pista del Reus Ploms. El Q2 Consultors segueix lluitant per mantenir la categoria i visitarà diumenge al Tarragona Bàsquet, l'actual líder invicte de la fase.

Per Ràdio Balaguer
477 visites

El Sisvial del Club Bàsquet Balaguer comença aquest diumenge la fase de permanència. Ho farà jugant a 2/4 de 6 de la tarda a la pista del Reus Ploms. Serà el primer dels 6 partits que disputaran els 4 equips del playoff, que són a més del Balaguer i el Reus, La Salle Bonanova i el Martinenc.

Les fèmines del Q2 Consultors arriben ja al penúltim partit de la fase de permanència, que els enfrontarà aquest diumenge a ¾ de 6 de la tarda al TGN Bàsquet com a visitants. Un partit complicat sabent les balaguerines que a l'anada van perdre, tot i comptar amb el factor pista a favor, i saben que el TGN està invicte. Tampoc hi ajuda la derrota de l'última jornada, que les ha posat terceres, sabent que només les dues primeres classificades tenen la permanència.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar