El Teatre Municipal de Balaguer acull aquest diumenge el concert dels guanyadors del 8è Concurs Internacional de Cant Líric 'Germans Pla. Ciutat de Balaguer'.
El Teatre Municipal de Balaguer acull aquest diumenge, a les 19 h., el Concert dels guanyadors del 8è Concurs Internacional de Cant Líric 'Germans Pla. Ciutat de Balaguer'.
El concurs es va celebrar l'any passat amb 28 concursants d'un gran nivell, 8 dels quals van passar a la final i aquest any es fa el Concert. (Aquesta és la dinàmica habitual, un any es fa el concurs i el següent, el concert).
Enguany es podrà escoltar la veu del guanyador, el coreà Don Yong Noh, la veu de Marta Bauzà, la segona premiada, i la veu de Mercedes Gancedo, la tercera classificada. També actuarà Anabel Pérez, guanyadora del premi al millor intèrpret de l'Oratori "Stabat Mater" cedit per l'Associació Cultural Grup d'Art 4.
Pel que fa al programa del concert, hi haurà peces dels Germans Pla, de Mozart, Verdi o Puchini totes interpretades pels guanyadors del concurs, que estaran acompanyats al piano per Alan Branch.
Tant el concurs com el concert de Cant Líric Germans Pla estan organitzats per l'Associació Cultural Grup d'Art 4.
L'entrada per assistir al concert serà un donatiu de 5 euros que es podrà fer efectiu el mateix diumenge a la taquilla del Teatre.