El Teixidó Associats guanya 75 a 43 a l'Alpicat i ja és primer de la classificació. El Q2 Consultors també s'imposa amb solvència 42 a 71 a la Vall d'en Bas i és tercer
Dues victòries de gran diferència per als primers equips del Club Bàsquet Balaguer.
El Teixidó Associats, que continua invicte, s'imposava dissabte per 75 a 43 a l'Alpicat. Els balaguerins van saber portar un partit en que els visitants van plantar cara, amb uns primers parcials de 16-14 i 35-31. Al tercer període es va començar a obrir el forat que ja al quart temps va ser esvoranc, amb un rival que només va aconseguir un encert de 3 punts. Amb aquest resultat els balaguerins són primers, després de l'ensopegada del Fraga contra el Cervera.
L'equip femení, a Copa Catalunya, va guanyar amb diferència en la seva visita a la Vall d'en Bas, imposant-se per un contundent 42 a 71. En aquest cas, al primer període el parcial ja era de 9 a 21 i s'arribava a la meitat de joc amb 23 punts més, 18 a 41, una distància insalvable. Amb aquest resultat les balaguerines són terceres, empatades a punts amb les segones i havent cedit només en un sol partit.