Els cinc primers del rànquing del Campionat Absolut de Catalunya arriben a quarts de final juntament amb Albert Ramon, el representant de la delegació de Lleida, que s'han imposat al Mestre Internacional Joan Mellado.

Per Ràdio Balaguer
818 visites
Storage
A dos quarts de 5 d'aquesta tarda es reprèn el Campionat Absolut d'Escacs de Catalunya que es disputa al CEI de Balaguer des del passat dissabte. 
 
De les partides disputades fins ara destaca que els cinc primers del rànquing del Campionat, Josep Manuel López, Daniel Alsina, Álvar Alonso, Marc Narciso i Hipólito Asis, han arribat a quarts de final juntament amb Albert Ramon, el representant de la delegació de Lleida, que s'han imposat al Mestre Internacional Joan Mellado. 
 
La semifinal es disputarà entre demà i dijous mentre que la final està prevista per divendres i dissabte. 
 
Els tres primers classificats rebran un trofeu i tots, els 16 participants amb què va començar el campionat, gaudiran també d'un premi en metàl·lic. 
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar