Els diversos centres i espais que acullen col·legi electoral a Balaguer han fet us de la imaginació per preparar activitats, algunes de les quals han començat ja avui dissabte.
En alguns centres, com l'escola La Noguera o Vedruna les activitats han començat avui; a La Noguera s'han fet xerrades i algun taller, així com un sopar de germanor. A Vedruna les activitats han començat amb el sopar de germanor i algun taller. En tots dos centres està previst que s'hi quedi gent a dormir. Les activitats a la Noguera s'inclouen dins el programa de la Primera Marató de La Noguera. A Vedruna es tracta de la Festa de benvinguda a la tardor.
Per demà diumenge s'ha previst també moltes activitats i concentracions des de primera hora del matí.
A La Noguera es començarà l'activitat amb una xocolatada a les 5.30h i la resta de jornada es complementarà amb activitats com tallers, xerrades, conferències i activitats esportives, fins les 8 del vespre, en que començarà la gimcana de fi de festa.
A Vedruna, la concentració serà també a les 5.30h i a les 7 del matí es farà un esmorzar popular amb coca de sucre.
L'institut Ciutat de Balaguer, la llar d'infants Patufet, el Centre Obert del Firal i el casal Lapallavacara també seran punt de concentració a partir de les 5.30h de la matinada per retrobar ex-alumnes o fer esmorzar comunitari amb els veïns del barri.
L'escola Pia també ha preparat una concentració amb xocolatada a les 5.30h
Finalment, a l'Ajuntament de Balaguer la concentració serà a les 7 del matí.
Des de l'ANC de Balaguer s'ha fet públic una sèrie de pautes per la celebració cívica de la jornada arreu, que es poden consultar al seu twitter oficial.