Els escolars de la ciutat de Balaguer participen a les activitats de Sant Jordi amb diferents sessions de teatre a la plaça del Mercadal

Per Ràdio Balaguer
523 visites

Aquest dimarts s'ha pogut veure la representació de l'obra ‘Un món (i un munt!) de dracs' de Tanaka Teatre, i dimecres La Llegenda de Sant Jordi a càrrec de la companya Produccions Eventiart

A8B1F51A74312F98Ddb5A8464B33B3A5Santjorditeatreescolarsalaplaapladinmicaeducativa202310

La representació de l'obra 'Un món (i un munt!) de dracs' de Tanaka Teatre ha donat el tret de sortida a les activitats escolars de Sant Jordi, aquest dimarts, a la plaça del Mercadal de Balaguer.

Es tracta d'una activitat inclosa dins del Pla de Dinàmica Educativa de la ciutat, que cada any ofereix sessions teatrals per als alumnes d'educació infantil i primària dels diferents centres educatius de la ciutat.

Ho ha explicat Imma Montoliu, tècnica de l'àrea d'Educació de la Paeria, que diu que avui es representen dues funcions per a cicle infantil i inicial i demà hi assistiran els cicles mitjà i superior.

El contingut de les representacions gira entorn a la llegenda de Sant Jordi, tot i que són diferents per adaptar-se a l'edat dels infants assistents.

Dimecres els escolars han pogut  veure a Llegenda de Sant Jordi a càrrec de la companya Produccions Eventiart. En total entre aquest dimarts i dimecres hi passaran més de 1.500 alumnes d'educació infantil i primària.

Els dies 24 i 28 d'abril es portaran les representacions teatrals a les llars d'infants de la ciutat.  

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar